II EDYCJA KONGRESU SPOŁECZNOŚCI ENERGETYCZNYCH
II Edycja Kongresu Społeczności Energetycznych skupia się na promowaniu i rozwijaniu lokalnych inicjatyw w obszarze energii odnawialnej oraz integracji społeczności w celu tworzenia zrównoważonego systemu energetycznego w Polsce. Wydarzenie jest platformą do wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk między różnymi grupami interesariuszy: samorządami, przedsiębiorstwami a instytucjami publicznymi.
PROGRAM KONGRESU:
Program II Edycji Kongresu Społeczności Energetycznych obejmuje szereg paneli dyskusyjnych, i prelekcji, prowadzonych przez ekspertów i liderów branży. Sesje tematyczne skupią się na takich zagadnieniach jak:
- Przyszłość OZE w Polsce,
- Praktyczne aspekty zakładania i działania społeczności energetycznych,
- Nowe technologie i ich wpływ na rozwój rynku energetycznego,
- Polityka energetyczna a lokalne inicjatywy,
- Finansowanie projektów w obszarze OZE.
GOŚCIE I PRELEGENCI
Kongres zgromadzi szerokie grono prelegentów, w tym specjalistów z dziedziny energetyki, przedstawicieli władz lokalnych, przedsiębiorców oraz naukowców.
LOKALIZACJA I DATA
Kongres odbędzie się w Bania Conference Center (Hotel Bania **** Thermal & Ski) w dniach 10-11.06.2024. Wydarzenie zaplanowano w nowoczesnym centrum konferencyjnym, które umożliwi efektywną realizację programu oraz zapewni komfort wszystkim uczestnikom.
DLA KOGO
Kongres jest skierowany do wszystkich zainteresowanych rozwijaniem i wspieraniem społeczności energetycznych, w tym w szczególności do przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych. Organizatorzy Kongresu chcą przyczynić się do wzmacniania roli samorządów w transformacji energetycznej Polski oraz w promowaniu zrównoważonego rozwoju lokalnych wspólnot. Udział w Kongresie umożliwi przedstawicielom jednostek samorządowych zdobycie cennych umiejętności i wiedzy, która zostanie wykorzystana na rzecz poprawy jakości życia ich mieszkańców.
II Edycja Kongresu Społeczności Energetycznych stanowi wyjątkową platformę do dialogu, nauki i współpracy, przyczyniając się do rozwijania inicjatyw związanych z zieloną energią w Polsce. Zapraszamy do udziału i wspólnego tworzenia przyszłości energetycznej naszego kraju. Regulamin wydarzenia, formularz rejestracyjny, oraz koszty uczestnictwa dostępne na stronie Kongresu [przejdź do oficjalnej strony Kongresu Społeczności Energetycznych].
Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Marszałka Województwa Mazowieckiego, Wielkopolskiej Izby Rolniczej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, a także Patronatem Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, Świętokrzyskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach, Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Warszawie, Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, Krajowej Rady Izb Rolniczych, oraz Patronatem Urzędu marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły portale www.cire.pl, www.wysokienapiecie.pl, www.gramwzielone.pl, www.swiatoze.pl.
Partnerem wydarzenia jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Ilona Byra
Prezeska Zarządu Instytutu Heweliusza
Współzałożycielka i prezeska zarządu Instytutu Heweliusza, propagatorka pracy na rzecz jakości w życiu publicznym, profesjonalizacji zarządzania w samorządzie terytorialnym i budowania biznesu opartego na partnerstwie. Przez lata związana z branżą medialną odpowiadała za politykę wydawniczą, budowała strategie rynkowe i wspierała proces transformacji cyfrowej mediów z grupy Agora. Ma ogromne doświadczenie zawodowe w tworzeniu i rozwijaniu projektów CSR-owych, budowaniu trwałych relacji z biznesem opartych na unikatowych przedsięwzięciach społecznych a także w wypracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań strategii digital na rynku reklamowym i medialnym.
Menadżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, projektami i procesami. Absolwentka Master Class of Management na Uniwersytecie SWPS oraz Programu MBA Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu na Politechnice Wrocławskiej i Central Connecticut State University School of Business. Ukończyła również Filologię Polską na Uniwersytecie Opolskim.
Współzałożycielka i wiceprezeska Stowarzyszenia Absolwentów MBA na Politechnice Wrocławskiej BCB4. Przez lata współtworzyła i rozwijała Fabrykę św. Mikołaja, projekt, dzięki któremu kilkanaście tysięcy dzieci dostało świąteczne prezenty, a wrocławskie szpitale, fundacje i stowarzyszenia działające w obszarze zdrowia dostały niezbędną pomoc finansową a także środki potrzebne na rozwój i inwestycje.
Wielka miłośniczka gór i podróży w nieoczywiste miejsca.
Katarzyna Brzezińska-Karasek
Kierownik ds. synergii nauki z biznesem MARR S.A.
Absolwentka Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, studiów MBA, studiów podyplomowych CSR Management oraz Social Media&Content Design. Dysponuje doświadczeniem jako HR Biznes Partner oraz Coach.
Jest członkiem Regionalnych Rad Branżowych przy UMWM, uczestniczy w pracach Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji projektu UMWM oraz Rady Programowej MPKU 2022-25.
Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania, wdrażania i realizacji projektów współfinansowanych z UE oraz komercyjnych. Specjalistka w zakresie tematyki zrównoważonego rozwoju, CSR oraz zrównoważonej energetyki i społeczności energetycznych, w tym przygotowywaniu „Strategii zrównoważonego rozwoju” dla JST i firm. Dysponuje wiedzą i doświadczeniem z zakresu podnoszenia efektywności w kluczowych obszarach zarządzania organizacją oraz zarządzania różnorodnością.
Koordynator merytoryczny projektu w ramach programu GovTech inno_LAB, którego cel to wprowadzenie innowacji do polskiej administracji oraz wspieranie jednostek samorządu terytorialnego (JST) w zamawianiu dostaw i usług opartych na nowych technologiach.
Na co dzień w swojej pracy działa na styku biznesu, jednostek samorządu terytorialnego i edukacji. Współpracuje z MŚP, JST, szkołami, uczelniami wyższymi i innymi organizacjami w zakresie realizacji wspólnych projektów, organizacji studiów podyplomowych, organizacji i realizacji konferencji/wydarzeń (w tym również jako prelegent i wykładowca).
Mateusz Bury
Prezes Zarządu Biłgorajskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Magister administracji – UMCS w Lublinie, Wydział Prawa i Administracji. Ukończone studia podyplomowe: „Executive Master of Business Administration” na Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie na Wydziale Menedżerskim i Nauk Technicznych oraz „Fundusze europejskie w samorządzie terytorialnym” na UMCS w Lublinie.
Od 2007 do VI 2017 roku pracował w administracji samorządowej zajmując m.in. stanowiska kierownicze związane z przygotowywaniem i wdrażaniem projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. Ponadto odpowiadał za nadzór prac nad opracowaniem takich dokumentów strategicznych jak: Delimitacja Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Biłgoraj, Plan Rozwoju Przedsiębiorczości MOF Biłgoraj, Strategia Rozwoju MOF Biłgoraj czy Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Biłgoraj na lata 2017 – 2023. Ekspert oceny wniosków o powierzenie grantów złożonych do LGD „Ziemia Biłgorajska” oraz jeden z ekspertów oceniających wnioski i strategie w ramach projektu „Polskie Mosty Technologiczne”. Prowadził szkolenie na temat wdrażania projektów grantowych i własnych LGD . Organizował spotkania z przedsiębiorcami mające na celu wypracowanie kierunków i instrumentów rozwoju przedsiębiorczości.
Od VI 2017 prezes zarządu Biłgorajskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. – instytucji otoczenia biznesu mającej na celu wspieranie sektora MŚP. Pomysłodawca i organizator konkursu dla przedsiębiorstw z terenu powiatu biłgorajskiego „Biłgorajskie Sita Przedsiębiorczości”. Od stycznia 2024 roku przewodniczący Rady Nadzorczej Biłgorajskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Od lutego 2021 roku wiceprezes zarządu IV ligowego klubu piłkarskiego Łada 1945 Biłgoraj.
Tomasz Kaczorowski
Dyrektor Centrum Biznesowego w Banku Ochrony Środowiska
Z bankowością korporacyjną i inwestycyjną związany od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach menadżerskich w największych, globalnych podmiotach finansowych, takich jak HSBC czy Citi Bank. Zajmował stanowisko Dyrektora Makroregionu w PKO BP S.A., w Pionie Bankowości Korporacyjnej.
Od lipca 2022 roku pełni funkcję Dyrektora Centrum Biznesowego w Krakowie oraz p.o. Dyrektora Centrum Biznesowego w Kielcach – od sierpnia 2023 roku, gdzie z powodzeniem realizuje „zieloną misję” banku. Prowadzi złożone projekty w oparciu o kredyty inwestycyjne, obligacje czy instrumenty rynku pieniężnego.
Główne zainteresowania to rynek IT i sztuczna inteligencja.
Wojciech Gałczyński
Wiceprezes Zarządu ELMECH-ASE S.A.
Wiceprezes firmy ELMECH-ASE S.A. zajmującej się produkcją urządzeń energoelektronicznych, w tym magazynów energii ENERGATE, które pomagają przedsiębiorstwom i Jednostkom Samorządu Terytorialnego w transformacji energetycznej. Ekspert w dziedzinie jakości energii, magazynowania energii i generowania oszczędności finansowych. Od lat zaangażowany w działalność klastrów i spółdzielni energetycznych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Magazynowania Energii.
Mariusz Fic
Key Account Manager Viessmann
Posiada piętnastoletnie doświadczenie w branży grzewczej. Od 7 lat w firmie Viessmann skutecznie obsługuje inwestycje oraz modernizacje systemów grzewczych i chłodniczych, aktywnie promując odnawialne źródła energii. W pełni utożsamia się z hasłem firmy „Tworzymy przestrzeń życiową dla przyszłych pokoleń”, co znajduje odzwierciedlenie w jego pracy nad efektywnym wykorzystaniem i zarządzaniem energią. Dzięki jego zaangażowaniu, inwestorzy mogą korzystać z najnowszych technologii, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju.
Mariusz Benesz
Pracownik naukowo-dydaktyczny, AGH
Studia magisterskie na kierunku elektrotechnika, specjalność elektroenergetyka, ukończył na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki Elektroniki AGH w Krakowie (2006). Od 2008 roku pracuje w Katedrze Elektrotechniki i Elektroenergetyki AGH w Krakowie. Jako pracownik naukowo-badawczy zajmuje się szeroko rozumianą problematyką narażeń eksploatacyjnych w układach elektroenergetycznych, problematyką alternatywnych źródeł energii czy też problematyką stabilności i równowagi systemu elektroenergetycznego. Zdobyte doświadczenie w podjętej problematyce naukowo-badawczej zostało wykorzystane m.in. przy napisaniu rozprawy doktorskiej (uzyskał tytuł doktora nauk technicznych w dyscyplinie elektrotechnika na AGH w Krakowie w 2014 r.) jak i wielu publikacji naukowych. Członek Stowarzyszenia Elektryków Polskich oraz Polskiego Komitetu Wielkich Sieci Elektrycznych (CIGRE Polska)
Renata Mroczek
Dyrektor Środkowo-Zachodniego Oddziału Terenowego Urzędu Regulacji Energetyki z siedzibą w Łodzi
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła także studia podyplomowe z zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz z Funduszy Unii Europejskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Posiada uprawnienia Pełnomocnika ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania.
Ekspert w dziedzinie szeroko pojętego prawa energetycznego, w tym w szczególności w zakresie koncesjonowania (także magazynów energii), rejestru klastrów energii oraz rejestru wytwórców energii w małych instalacjach oze, a także odpowiedzialności administracyjnej z tytułu naruszeń obowiązków wynikających z prawa energetycznego. Od 2017 roku dyrektor Środkowo-Zachodniego Oddziału Terenowego Urzędu Regulacji Energetyki z siedzibą w Łodzi – największego oddziału terenowego Urzędu, obejmującego swym działaniem obszar województwa mazowieckiego i łódzkiego, a od 2022 roku także Zastępca Przewodniczącej Zespołu ds. Ciepłownictwa powołanego przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Wcześniej po krótkim doświadczeniu w bankowości, przez kilkanaście lat związana z ochroną zdrowia, ostatnio w randze zastępcy dyrektora wielospecjalistycznego szpitala – jednej z największych placówek w województwie łódzkim, gdzie zdobyła szerokie kompetencje w zarządzaniu ludźmi, projektami i procesami.
W pracy z ludźmi najbardziej wierzy w partnerstwo i siłę relacji.
Maciej Grygier
Key Account Manager, Viessmann
Od kilkunastu lat aktywnie wspiera promocję rozwiązań opartych na odnawialnych źródłach energii (OZE) w obiektach publicznych i komercyjnych. Wdraża i propaguje technologie przyjazne środowisku, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju i efektywnego zarządzania zasobami energetycznymi.
Jego motto to: „Racjonalne zarządzanie energią”. To podejście stanowi fundament jego działalności inwestycyjnej. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zaangażowaniu, Maciej Grygier zapewnia klientom dostęp do nowoczesnych i wydajnych rozwiązań Viessmann.
Marcin Jamiołkowski
Zastępca Dyrektora Departamentu Środków Zagranicznych odpowiedzialnego za koordynację pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania wykorzystywanych przez NFOŚiGW.
Absolwent Międzywydziałowego Studium Ochrony Środowiska na SGGW w Warszawie. Ukończył również studia EMBA oraz podyplomowe studia m.in. z zakresu energetyki odnawialnej, funkcjonowania rynku energii i zarządzania projektami. Wykłada na studiach podyplomowych SGH blok poświęcony rynkowi energii OZE.
Dołączył do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2005 roku i od początku pracy był zaangażowany w realizację projektów finansowanych ze środków UE. Związany z przygotowywaniem kolejnych perspektyw finansowych funduszy UE na lata 2007-2013, 2014-2020 oraz aktualnej perspektywy 2021-2027. Zaangażowany w uruchomienie Funduszu Modernizacyjnego w Polsce, a obecnie w operacjonalizcję m.in. Funduszu Transformacyjnego i Społecznego Funduszu Klimatycznego. Uczestniczył w tworzeniu nowych instrumentów wsparcia NFOŚiGW, pracach koncepcyjnych i legislacyjnych m.in. w zakresie nowelizacji ustawy o efektywności energetycznej, oraz OZE, a także utworzeniu Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Lider zespołu odpowiedzialnego za opracowanie modelu oceny i finansowania technologii ekoinnowacyjnych. Aktywnie uczestniczy w działaniach NFOŚiGW na forum europejskim jako członek Grupy Instytucji Finansowych ds. Efektywności Energetycznej, CA EED oraz innych inicjatyw ukierunkowanych na wspieranie obszarów OZE i efektywności energetycznej. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Środków Zagranicznych odpowiedzialnego za koordynację pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania wykorzystywanych przez NFOŚiGW.
Tomasz Król
Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorców w Katowicach Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
absolwent Wydziału Finanse i Rachunkowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe MBA. Od ponad 20 lat zajmuje się finansowaniem przedsiębiorstw w instytucjach finansowych. Posiada szeroką wiedzę w zakresie analiz i kontrolingu finansowego. Z sukcesami zarządza zespołami sprzedaży. Obecnie w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. odpowiedzialny na funkcjonowanie Centrum Obsługi Przedsiębiorstw w Katowicach.
Mariusz Rukat
Pełnomocnik Marszałka Województwa Mazowieckiego ds. inwestycyjno-gospodarczych
Od 2020 r. Pełnomocnik Marszałka Województwa Mazowieckiego ds. inwestycyjno-gospodarczych w Kancelarii Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Nadzoruje i koordynuje programy gospodarcze realizowane przez władze samorządowe województwa mazowieckiego we współpracy międzyregionalnej z partnerami zagranicznymi oraz inicjatywy regionalne, szczególnie na poziomie interdyscyplinarnym.
Analityk i ekspert ds. polityki międzynarodowej i spraw gospodarczych oraz bezpieczeństwa. Od 2016 r. wykładowca akademicki Collegium Civitas w Warszawie.
Specjalizuje się w problematyce międzynarodowej (Chiny, Stany Zjednoczone, struktura bezpieczeństwa w regionie Azji i Pacyfiku oraz polityka zagraniczna i handlowa państw grupy BRICS), zagadnieniach dot. koncepcji strategicznych oraz procesów gospodarczych (Chiński model gospodarczy i kultura biznesowa). Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa.
Doktorant w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk – problematyka: chińska kultura strategiczna. Zna biegle język chiński i angielski.
Wybrane publikacje naukowe:
– Szanghajska Organizacja Współpracy: polityka multilateralizmu czy integracja gospodarcza? [w:] P. Stolarczyk (red. nauk.), Integracje gospodarcze na świecie – wybrane aspekty, ELIPSA, Warszawa 2023
– Relacje Polska – Chiny w latach 1989 – 2020: stosunki polityczne i gospodarcze [w:] A. Chojan (red. nauk.), Polityka zagraniczna Polski w latach 1989 – 2020, Instytut Studiów Politycznych PAN, Warszawa 2021
– M. Rukat, Azja, ze szczególnym uwzględnieniem Chin, w polityce zagranicznej Polski w XXI w. [w] Myśl Ekonomiczna i Polityczna nr 4(67)/2019
Pamela Uznańska-Górka
Adwokat, Kancelaria Adwokacka Bieszczad Górecki adwokaci s.c.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego. W trakcie studiów aktywny członek Koła Naukowego Prawa Karnego „Iustitia”. W latach 2019-2021 aplikantka adwokacka w Krakowskiej Izbie Adwokackiej. Egzamin zawodowy z tytułem adwokata złożyła w maju 2022 roku. Wpisana na listę stałych mediatorów sądowych prowadzoną przez Prezesa Sądu Okręgowego w Krakowie.
W ramach świadczonych usług specjalizuje się w szeroko pojętym prawie cywilnym, w szczególności: w prawie nieruchomości, prawie rodzinnym i opiekuńczym, również z czynnikiem międzynarodowym. Posiada doświadczenie w obsłudze cudzoziemców (zezwolenia na pobyt, zgody na nabycie nieruchomości). Do kręgu jej zainteresowań należą również sprawy z zakresu prawa karnego.
Prowadzi obsługę prawną w języku polskim i angielskim.
Zbigniew Hanzelka
Profesor, Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Autor i współautor licznych artykułów naukowych i technicznych oraz książek. Obszar zainteresowań badawczych obejmuje jakość dostawy energii elektrycznej, w tym współpracę odnawialnych źródeł energii z systemem elektroenergetycznym oraz zagadnienia związane z platformą technologiczną smart grids. Wykonawca wielu projektów badawczych oraz prac dla przemysłu. Członek komitetów naukowych międzynarodowych i narodowych konferencji, międzynarodowych i narodowych organizacji technicznych i normalizacyjnych oraz Komitetu Elektrotechniki i Komitetu Problemów Energetyki PAN.
Grzegorz Dziubek
Burmistrz Włoszczowej
Ukończył studia na Akademii Rolniczej w Lublinie. Od 1999 do 2003 zatrudniony był w Wojewódzkim Ośrodku Doradztwa Rolniczego. Podjął następnie pracę w powiatowym biurze Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Włoszczowie, zostając w 2008 jego kierownikiem.
Wstąpił do Polskiego Stronnictwa Ludowego. Został prezesem zarządu powiatowego partii we Włoszczowie i wiceprezesem zarządu wojewódzkiego w Kielcach.
W 2002 został wybrany na radnego Włoszczowy. Reelekcję uzyskiwał w 2006 i 2010, kiedy otrzymał najwięcej głosów w gminie (347). Był wiceprzewodniczącym i przez krótki okres przewodniczącym rady. W wyborach parlamentarnych w 2011 bezskutecznie ubiegał się o mandat posła w okręgu nr 33. 16 lipca 2012 został powołany na stanowisko wicewojewody świętokrzyskiego. W 2014 został wybrany w pierwszej turze wyborów na urząd burmistrza Włoszczowy, uzyskując 56,8% głosów. W 2018 ponownie wybrano na burmistrza w pierwszej turze głosowania, otrzymał wówczas 67,6% głosów. W wyborach w 2024 z powodzeniem ubiegał się o reelekcję, pokonując w drugiej turze głosowania Pawła Kwietniewskiego z Prawa i Sprawiedliwości.
Andrzej Grzyb
Wiceprezes Polskiego Stronnictwa Ludowego (PSL)
Doświadczony polityk, doktor ekonomii, samorządowiec, były starosta, wiceprezes Związku Powiatów Polskich. W latach 2009-2019 poseł do Parlamentu Europejskiego, gdzie zajmował się polityką zagraniczną i kwestiami praw człowieka oraz polityką energetyczną i przemysłową oraz środowiskiem i klimatem.
Agnieszka Rozwadowska
Dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Columbus Energy S.A. Prezeska Zarządu w Carbon Footprint Foundation
Agnieszka Rozwadowska jest dyrektorką ds. zrównoważonego rozwoju w Columbus Energy S.A., liderze rynku nowoczesnej energetyki w Polsce. Od ponad 9 lat związana z Grupą Columbus, od 7 lat na stanowiskach kierowniczych. Była Pełnomocniczką Zarządu, Dyrektorką Biura Zarządu i CSR. Odpowiada za budowanie wizerunku spółek w Grupie, rozwój nowych produktów i zespołów oraz relacje ze środowiskiem inwestycyjnym. Inicjatorka projektów raportów zrównoważonego rozwoju i polityk ESG w Grupie Columbus.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, posiada tytuł MBA oraz certyfikat Lean Black Belt®. Posiada uprawnienia do zasiadania w organach nadzorczych spółek Skarbu Państwa.
Jako prezeska Zarządu Carbon Footprint Foundation, odpowiada za organizację szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit, strategię Fundacji, zarządzanie zespołem, realizację kampanii społecznych i rozwój rozwiązań dla biznesu w obszarze ESG. Twórczyni konceptu Karty Zielonej Transformacji, projektu Zielonej Partytury i międzynarodowego znaku towarowego Carbon Footprint Approved. Liderka zespołu analizującego ślad węglowy w ramach raportowania ESG.
Dr Piotr Gąsiorowski
Zastępca Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie.
Absolwent MBA Harvard University. Ekspert przywództwa. Konsultant firmy QUINTEL we wdrożeniu programu do transformacji energetycznej. Autor książek.